Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Artykuły
(6)
Książki
(6)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(2)
Kielce - Czytelnia
(1)
Busko zdrój - czytelnia
(1)
Jędrzejów - czytelnia
(2)
Końskie - czytelnia
(1)
Ostrowiec - czytelnia
(1)
Pińczów - wypożyczalnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(1)
Sandomierz - czytelnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(1)
Autor
Hryniewicka Anna
(4)
Chrzanowska Iwona
(1)
Fajferek Antoni (1927- )
(1)
Foder Bożena
(1)
Grzegorzewska Maria (1888-1967)
(1)
Kalinowski Marian
(1)
Krause Amadeusz
(1)
Pełka Jerzy
(1)
Serafin Teresa
(1)
Siwy Sebastian
(1)
Trochimiak Barbara
(1)
Wawrzynowski Michał (1897-1943)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(13)
Temat
Pedagogika specjalna
(6)
Szkolnictwo specjalne
(5)
Czasopisma pedagogiczne polskie
(2)
Dostęp do oświaty
(1)
Gospodarka
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Ministerstwo Edukacji Narodowej
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Podstawy programowe
(1)
Programy szkolne
(1)
Przestępczość nieletnich
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rehabilitacja zawodowa
(1)
Wieś
(1)
Temat: dzieło
Szkoła Specjalna (czasop.)
(3)
Temat: czas
1901-
(2)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Czasopisma pedagogiczne polskie
(3)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Spisy treści
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dziewięćdziesięciolecie czasopisma "Szkoła Specjalna". Cz. 1 / Anna Hryniewicka ; APS, Warszawa. W: Szkoła Specjalna. 0137-818X. T. 76, nr 1 (2015), s. 5-15. - 2015.
Symbol UKD: 376(045/046) 050+070(045/046)
Dokument nadrzędny: Szkoła Specjalna.
Bibliogr.
Streszcz. ang.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Szkoła Specjalna.
Bibliogr.
Streszcz. w jęz. ang.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dziewięćdziesięciolecie czasopisma "Szkoła Specjalna". Cz. 2 / Anna Hryniewicka ; APS, Warszawa. W: Szkoła Specjalna. 0137-818X. T. 76, nr 2 (2015), s. 85-100. - 2015.
Symbol UKD: 376(045/046) 050+070(045/046)
Dokument nadrzędny: Szkoła Specjalna.
Bibliogr.
Streszcz. ang.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
[Szkoła Specjalna] Spis treści rocznika 2013. W: Szkoła Specjalna. - T. 74, nr 5 (2013), s. 402-404.
Dokument nadrzędny: Szkoła Specjalna.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna, Rozprawy Habilitacyjne ; nr 6.)
Bibliogr.
Streszcz. ang., ros.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37345 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 239716 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 239714/czyt.37 Poradnik (1 egz.)
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 38886 (1 egz.)
Jędrzejów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt.376 (40085) (1 egz.)
Końskie - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 45763[376] (1 egz.)
Ostrowiec - czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49203 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45784 (1 egz.)
Sandomierz - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 43450 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38009 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24784 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
5 x w roku.,1982-
Wcześniejsza częstotliwość: Kwartalnik., 1924-1957, 1961-1981, Dwumiesięcznik., 1958-1960
T. 1, nr 1 (październik/grudzień 1924)-.
Od t. 10, nr 1 (1933) częste zmiany red.
Od t. 18, nr 1 (1957) podtyt.: organ Ministerstwa Oświaty : kwartalnik poświęcony sprawom pedagogiki leczniczej.
Od t. 18, nr 1 (1957) wyd.: Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych.
Od R. 19, nr 1/2 (1958) tyt. równol.: L'École Espeéciale.
Od R. 19, nr 1/2 (1958) podtyt.: organ Ministerstwa Oświaty : czasopismo poświęcone sprawom pedagogiki leczniczej.
Od R. 20, nr 1/2 (1959) podtyt.: organ Ministerstwa Oświaty : czasopismo poświęcone sprawom pedagogiki specjalnej.
Od R. 35, nr 1 (1974) wyd.: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.
R. 36, nr 1 (1975) podtyt.: kwartalnik Ministerstwa Oświaty i Wychowania, od nr 2 podtyt. okł.: czasopismo poświęcone pedagogice specjalnej.
Od R. 43, nr 1 (1982) podtyt.: dwumiesięcznik Ministerstwa Oświaty i Wychowania.
Od R. 43, nr 2 (1982) red. nacz. E. Żabczyńska.
Od t. 49, nr 1 (1998) podtyt.: dwumiesięcznik Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Od t. 61, nr 4 (2000) podtyt.: czasopismo poświęcone pedagogice specjalnej : [dwumiesięcznik Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej].
Od t. 61, nr 4 (2000) [Jadwiga Kuczyńska-Kwapisz red. nacz.].
Od t. 61, nr 4 (2000) wyd.: Wydaw. APS.
Od t. 70, nr 2 (2009) [Ewa Maria Kulesza red. nacz.].
Od R. 19 (1958): tekst niektórych zeszytów pol. fr.
Zawartość zasobu Busko Zdrój
1967 nr 1-4 . opr.
1968 nr 1-4 . opr.
1969 nr 1-4 . opr.
1970 nr 1-4 . opr.
1971 nr 1-4 . opr.
1973 nr 1-4 . opr.
1974 nr 1-4 . opr.
1975 nr 1-4 . opr.
1980 nr 1-4 . opr.
1982 nr 1-6 . opr.
1983 nr 1-6 . opr.
1984 nr 1-6
1985 nr 1-6
1986 nr 1-6 . opr.
1987 nr 1-6
1988 nr 1-6
1989 nr 1-5
1990 nr 1-5
1991 nr 1-5
1992 nr 1-5
1993 nr 1-5
1994 nr 1-5
1995 nr 1-5
1996 nr 1-5
1997 nr 1-5
1998 nr 1-5
1999 nr 1-5
2000 nr 1-5
2001 nr 1-5
2002 nr 1-5
2003 nr 1-5
2004 nr 1-5
2005 nr 1-5
2006 nr 1-5
2007 nr 1-5
2008 nr 1-5
2009 nr 1-4
2010 nr 1-5
2011 nr 1-5
2012 nr 1-5
2013 nr 1-5
2014 nr 1-5
2015 nr 1-5
2016 nr 1-5
2017 nr 1-4
2018 nr 1-5
2019 nr 1-5
2020 nr 1-5
2021 nr 1-5
2022 nr 1-5
2023 nr 1-5
Zawartość zasobu Końskie
1958 nr 1-4 . Cz 4034
1959 nr 1-4 . Cz 4035
1962 nr 1-4 . Cz 5940
1965 nr 1-4 . Cz 11821
1966 nr 1-4 . Cz 1131
1967 nr 1-4 . Cz 12846
1968 nr 1-4 . Cz 15073
1969 nr 1-4 . Cz 15770
1970 nr 1-4 . Cz 17228
1971 nr 1-4 . Cz 18432
1972 nr 1-4 . Cz 20848
1973 nr 1-4 . Cz 20849
1974 nr 1-4 . Cz 22939
1975 nr 1-4 . Cz 26210
1976 nr 1-4 . Cz 26806
1977 nr 1-4 . Cz 28939
1978 nr 1-4 . Cz 28940
1979 nr 1-4 . Cz 30500
1980 nr 1-4 . Cz 31354
1981 nr 1-4 . Cz 32670
1982 nr 1-6 . Cz 34037
1983 nr 1-6 . Cz 34908
1984 nr 1-6 . Cz 36318
1985 nr 1-6 . Cz 37733
1986 nr 1-6 . Cz 38711
1987 nr 1-6 . Cz 40326
1988 nr 1-6 . Cz 41320
1989 nr 1-5 . Cz
1990 nr 1-5 . Cz
1991 nr 1-5 . Cz
1992 nr 1-5 . Cz
1993 nr 1-5 . Cz
1994 nr 1-5 . Cz
1995 nr 1-5 . Cz
1996 nr 1-5 . Cz
1997 nr 1-5 . Cz
1998 nr 1-5 . Cz
1999 nr 1-5 . Cz
2000 nr 1-5 . Cz
2001 nr 1-5 . Cz
2002 nr 1-5 . Cz
2003 nr 1-5 . Cz
2004 nr 1-5 . Cz
2005 nr 1-5 . Cz
2006 nr 1-5 . Cz
2007 nr 1-5 . Cz
2008 nr 1-5 . Cz
2009 nr 1-5 . Cz
2010 nr 1-5 . Cz
2011 nr 1-5 . Cz
2012 nr 1-5 . Cz
2013 nr 1-5 . Cz
2014 nr 1-5 . Cz
2015 nr 1-5 . Cz
2016 nr 1-5 . Cz
2017 nr 1-5 . Cz
2018 nr 1-5 . Cz
2019 nr 1-5 . Cz
2020 nr 1-5. Cz
2021 nr 1-5. Cz
2022 nr 1-5. Cz
2023 nr 1-5. Cz.
Zawartość zasobu Sandomierz
1962 nr 1-4
1963 nr 1-4
1964 nr 1-4
1965 nr 1-4
1966 nr 1-4
1967 nr 1-4
1968 nr 1-4
1969 nr 1-4
1970 nr 1-4
1971 nr 1-4
1972 nr 1-4
1973 nr 1-4
1974 nr 1-4
1975 nr 1-4
1976 nr 1-4
1977 nr 1-4
1978 nr 1-4
1979 nr 1-4
1980 nr 1-6
1981 nr 1-6
1982 nr 1-6
1983 nr 1-6
1984 nr 1-6
1985 nr 1-6
1986 nr 1-6
1987 nr 1-6
1988 nr 1-6
1989 nr 1-5
1990 nr 1-5
1991 nr 1-5
1992 nr 1-5
1993 nr 1-5
1994 nr 1-5
1995 nr 1-5
1996 nr 1-5
1997 nr 1-5
1998 nr 1-5 . + dodatek
1999 nr 1-5
2000 nr 2-5 . brak nr 1
2001 nr 1-5
2002 nr 1-5
2003 nr 1-5
2004 nr 1-5
2005 nr 1-5
2006 nr 1-5
2007 nr 1-5
2008 nr 1-5
2009 nr 1-5
2010 nr 1-5
2011 nr 1-5
2012 nr 1-5
2013 nr 1-5
2014 nr 1-5
2015 nr 1-5
2016 nr 1- 5
2017 nr 1-5
2018 nr 1-5
2019 nr 1-5
2020 nr 1-5
2021 nr 1-5
2022 nr 1-5
2023 nr 1-5
Zawartość zasobu Starachowice
1958 nr 1-2, 4-6
1960 nr 3-6
1961 nr 1-4
1965 nr 1-4
1966 nr 1-4
1969 nr 1-4
1970 nr 1-4
1974 nr 1-4
1975 nr 1-4
1976 nr 1-4
1977 nr 1-4
1978 nr 1-4
1979 nr 1-4
1980 nr 1-4
1981 nr 1-4
1982 nr 1-6
1983 nr 1-6
1984 nr 1-6
1985 nr 1-2, 4-6
1986 nr 1-6
1987 nr 1-6
1988 nr 1-6
1989 nr 1-5
1990 nr 1-5
1991 nr 1-5
1992 nr 1-5
1993 nr 1-5
1994 nr 1-5
1995 nr 1-5
1996 nr 1-5
1997 nr 1-5
1998 nr 1-5
1999 nr 1-5
2000 nr 1-5
2001 nr 1-5
2002 nr 1-5
2003 nr 1-5
2004 nr 1-5
2005 nr 1-5
2006 nr 1-5
2007 nr 1-5
2008 nr 1-5
2009 nr 1-5
2010 nr 1-5
2011 nr 1-5
2012 nr 1-5
2013 nr 1-5
2014 nr 1-5
2015 nr 1-5
2016 nr 1-5
2017 nr 1-5
2018 nr 1-5
2019 nr 1-5
2020 nr 1-5
Zawartość zasobu Ostrowiec - czytelnia
1989, nr 1, 3-5
1990, nr 1-5
1991, nr 1-5
1992, nr 1-5
1993, nr 1-3, 5. brak nr 4
1994, nr 1-5
1995, nr 1-5
1996, nr 1-5
1997, nr 1-5
1998, nr 1-5 , + numer specjalny Noty biograficzne osób zasłużonych w rozwój pedagogiki specjalnej
1999, nr 1-5
2000, nr 1-5
2001, nr 1-5
2002, nr 1-5
2003, nr 1-5
2004, nr 1-5
2005, nr 1-5
2006, nr 1-5
2007, nr 1-5
2008, nr 1-5
2009, nr 1-5
2010, nr 1-5
2011, nr 1-5
2012, nr 1-5
2013, nr 1-5
2014, nr 1-5
2015, nr 1-5
2016, nr 1-5
2017, nr 1-5
2018, nr 1-5
2019, nr 1-4
2020, nr 1-4
2021, nr 1-5
2022, nr 1-5
2023, nr 1-4
Zawartość zasobu Jędrzejów
1976 nr 1-4 . Cz 24043
1977 nr 1-4 . Cz 70/II
1978 nr 1-4 . Cz 71/II
1979 nr 1-4 . Cz 188/II
1980 nr 1-4 . Cz 250/II
1981 nr 1-4 . Cz 286/II
1982 nr 1-6 . Cz 353/II
1983 nr 1-6 . Cz
1984 nr 2-5 . Cz
1985 nr 1-6 . Cz
1986 nr 1-6 . Cz
1987 nr 1-4 . Cz
1988 nr 1-4 . Cz
1989 nr 1-4 . Cz
1990 nr 1-5 . Cz
1991 nr 1-5 . Cz
1995 nr 1-5 . Cz
1996 nr 1-5 . Cz
1997 nr 1-5 . Cz
1998 nr 1-5 . Cz
1999 nr 1-5 . Cz
2000 nr 1-5 . Cz
2001 nr 1-5 . Cz
2002 nr 1-5 . Cz
2003 nr 1-5 . Cz
2004 nr 1-5 . Cz
2005 nr 1-5 . Cz
2006 nr 1-5 . Cz
2007 nr 1-5 . Cz
2008 nr 1-5 . Cz
2009 nr 1-5 . Cz
2010 nr 1-5 . Cz
2011 nr 1-5 . Cz
2012 nr 1-5 . Cz
2013 nr 1-5 . Cz
2014 nr 1-5 . Cz
2015 nr 1-5 brak nr 2 . Cz
2016 nr 1-5 . Cz
2017 nr 1-5 . Cz
2018 nr 1-5 . Cz
2019 nr 1-5 . Cz
2020 nr 1-5 . Cz
2021 nr 1-5 . Cz
2022 nr 1-5 . Cz
2023 nr 1 - 4 . Cz
Zawartość zasobu Staszów
1974: 1-4 . czyt.
1975: 1-4 . czyt.
1976: 1-4 . czyt.
1977: 1-4 . czyt.
1978: 1-4 . czyt.
1979: 1-4 . czyt.
1980: 1-4 . czyt.
1981: 1-4 . czyt.
1982: 1-6 . czyt.
1983: 1-6 . czyt.
1989: 1-5 . czyt.
1990: 1-5 . czyt.
1991: 1-5 . czyt.
1992: 1-5 . czyt.
1993: 1-5 . czyt.
1994: 1-5 . czyt.
1995: 1-5 . czyt.
1996: 1-5 . czyt.
1997: 1-5 . czyt.
1998: 1-5 . czyt.
1999: 1-5 . czyt.
2000: 1-5 . czyt.
2001: 1-5 . czyt.
2002: 1-5 . czyt.
2003: 1-5 . czyt.
2004: 1-5 . czyt.
2005: 1-5 . czyt.
2006: 1-5 . czyt.
2007: 1-5 . czyt.
2008: 1-5 . czyt.
2009: 1-5 . czyt.
2010: 1-5 . czyt.
2011: 1-5 . czyt.
2012: 1-5 . czyt.
2013: 1-5 . czyt.
2014: 1-5 . czyt.
2015: 1-5 . czyt.
2016: 1-5 . czyt.
2017: 1-5 . czyt.
2018: 1-5 . czyt.
2019: 1-5 . czyt.
2020: 1-5 . czyt.
2021: 1-5 . czyt.
2022: 1- 5 . czyt.
2023: 1- 4 . czyt.
Zawartość zasobu Kielce - czytelnia
1924/25 (vol. 1), nr 1-4
1925/26 (vol. 2), nr 1-4
1926/27 (vol. 3), nr 1-4
1927/28 (vol. 4), nr 1-4
1928/29 (vol. 5), nr 1-4
1929/30 (vol. 6), nr 1-4
1934/35 (vol. 11), nr 1-4
1935/36 (vol. 12), nr 1-4
1946/47 (vol. 16), nr 1/4
1957 (vol. 18), nr 1-4
1958 (vol. 19), nr 1-6
1959 (vol. 20), nr 1-6
1960 (vol. 21), nr 1-6
1961 (vol. 22), nr 1-4
1962 (vol. 23), nr 1-4
1963 (vol. 24), nr 1-4
1964 (vol. 25), nr 1-4
1965 (vol. 26), nr 1-4
1966 (vol. 27), nr 1-4
1967 (vol. 28), nr 1-4
1968 (vol. 29), nr 1-4
1969 (vol. 30), nr 1-4
1970 (vol. 31), nr 1-4
1971 (vol. 32), nr 1-4
1972 (vol. 33), nr 1-4
1973 (vol. 34), nr 1-4
1974 (vol. 35), nr 1-4
1975 (vol. 36), nr 1-4
1976 (vol. 37), nr 1-4
1977 (vol. 38), nr 1-4
1978 (vol. 39), nr 1-4
1979 (vol. 40), nr 1-4
1980 (vol. 41), nr 1-4
1981 (vol. 42), nr 1-4
1982 (vol. 43), nr 1-6
1983 (vol. 44), nr 1-6
1984 (vol. 45), nr 1-6
1985 (vol. 46), nr 1-6
1986 (vol. 47), nr 1-6
1987 (vol. 48), nr 1-6
1988 (vol. 49), nr 1-6
1989 (vol. 50), nr 1-5
1990 (vol. 51), nr 1-5
1991 (vol. 52), nr 1-5
1992 (vol. 53), nr 1-5
1993 (vol. 54), nr 1-5
1994 (vol. 55), nr 1-5
1995 (vol. 56), nr 1-5
1996 (vol. 57), nr 1-5
1997 (vol. 58), nr 1-5
1998 (vol. 59), nr 1-5 + numer dodatkowy
1999 (vol. 60), nr 1-5
2000 (vol. 61), nr 1-5
2001 (vol. 62), nr 1-5
2002 (vol. 63), nr 1-5
2003 (vol. 64), nr 1-5
2004 (vol. 65), nr 1-5
2005 (vol. 66), nr 1-5
2006 (vol. 67), nr 1-5
2007 (vol. 68), nr 1-5
2008 (vol. 69), nr 1-5
2009 (vol. 70), nr 1-5
2010 (vol. 71), nr 1-5
2011 (vol. 72), nr 1-5
2012 (vol. 73), nr 1-5
2013 (vol. 74), nr 1-5
2014 (vol. 75), nr 1-5
2015 (vol. 76), nr 1-5
2016 (vol. 77), nr 1-5
2017 (vol. 78), nr 1-5
2018 (vol. 79), nr 1-5
2019 (vol. 80), nr 1-5
2020 (vol. 81), nr 1-5
2021 (vol. 82), nr 1-5
2022 (vol. 83), nr 1-5
2023 (vol. 84), nr 1, nr 2, nr 3
Zawartość zasobu Włoszczowa
1975: nr 1-4 . czyt.
1976: nr 1-4 . czyt.
1977: nr 1-4 . czyt.
1978: nr 1-4 . czyt.
1979: nr 1-4 . czyt.
1987: nr 1-6 . czyt.
1988: nr 1-6 . czyt.
2001: nr 1-5 . czyt.
2002: nr 1-5 . czyt.
2003: nr 1-5 . czyt.
2004: nr 1-5 . czyt.
2009: nr 1-5 . czyt.
2010: nr 1-5 . czyt.
2011: nr 1-5 . czyt.
2012: nr 1-5 . czyt.
2013: nr 1-5 . czyt.
2014: nr 1-5 . czyt.
2015: nr 1-5 . czyt.
2016: nr 1-5 . czyt.
2017: nr 1-5 . czyt.
2018: nr 1-5 . czyt.
2019: nr 1-5 . czyt.
2020: nr 1-5 . czyt.
2021: nr 1-5 . czyt.
2022: nr 1-5 . czytelnia
2023: nr 1-4 . czytelnia
Zawartość zasobu Pińczów
1974 : 1 . czyt.
1975 : 1 . czyt.
1976 : 1 . czyt.
1977 : 1 . czyt.
1978 : 1 . czyt.
1979 : 1 . czyt.
1980 : 1 . czyt.
1981 : 1 . czyt.
1982 : 1 . czyt.
1983 : 1 . czyt.
1984 : 1 . czyt.
1985 : 1 . czyt.
1986 : 1 . czyt.
1987 : nr 1-6 . czyt.
1988 : nr 1-5 . czyt.
1989 : nr 1-5 . czyt.
1990 : nr 1-5 . czyt.
2002 : nr 1-5 . czyt.
2003 : nr 1-5 . czyt.
2004 : nr 1-5 . czyt.
2005 : nr 1-5 . czyt.
2006 : nr 1-5 . czyt.
2007 : nr 1-5 . czyt.
2008 : nr 1-5 . czyt.
2009 : nr 1-5 . czyt.
2010 : nr 1-5 . czyt.
2011 : nr 1-5 . czyt.
2012 : nr 1-5 . czyt.
2013 : nr 1-5 . czyt.
2014 : nr 1-5 . czyt.
2015 : nr 1-5 . czyt.
2016 : nr 1-5 . czyt.
2017 : nr 1-5 . czyt.
2018 : nr 1-5 . czyt.
2019 : nr 1-5 . czyt.
2020 : nr 1-5 . czyt.
2021 : nr 1-5 . czyt.
2022 : nr 1-5 . czyt.
2023 : nr 1-5 . czyt.
Zawartość zasobu Opatów
1976 nr 1-3 . czyt.
1977 nr 2-4 . czyt.
1978 nr 1-4 . czyt.
1979 nr 1-4 . czyt.
1980 nr 1-3 . czyt.
1981 nr 1-3 . czyt.
1982 nr 1-6 . czyt.
1983 nr 1-6 . czyt.
1984 nr 1-3,5-6 . czyt.
1985 nr 1-3,6 . czyt.
1986 nr 6 . czyt.
1987 nr 1-4,6 . czyt.
1988 nr nr 1-6 . czyt.
1989 nr 1-5 . czyt.
1990 nr 1-3 . czyt.
1992 nr 1-5 . czyt.
1993 nr 4 . czyt.
1994 nr 1-5 . czyt.
1995 nr 1-5
1996 nr 1-5 . czyt.
1997 nr 1-3,5 . czyt.
1998 nr 1-5 . czyt.
1999 nr 1-5 . czyt.
2000 nr 1-5 . czyt.
2001 nr 1-5 . czyt.
2002 nr 1-5 . czyt.
2003 nr 1-5 . czyt.
2004 nr 1-5 . czyt.
2005 nr 1-5 . czyt.
2006 nr 1-5 . czyt.
2007 nr 1-5 . czyt.
2008 nr 1-5 . czyt.
2009 nr 1-5 . czyt.
2010 nr 1-5 . czyt.
2011 nr 1-5 . czyt.
2012 nr 1-5 . czyt.
2013 nr 1-5 . czyt.
2014 nr 1-5 . czyt.
2015 nr 1-5 . czyt.
2016 nr 1-4 . czyt.
2017 nr 1-5 . czyt.
2017 nr 1-4 . czyt.
2018 nr 1-5 . czyt.
2019 nr 1-5 . czyt.
2020 nr 1-5 . czyt.
2021 nr 1-5 . czyt.
2022 nr 1-5 . czyt.
2023 nr 1-3 . czyt.
Zawartość zasobu Kazimierza Wielka - czytelnia
1957, nr 1-6
1958, nr 1-6
1959, nr 1-6
1960, brak
1961, brak
1962, brak
1963, brak
1964, brak
1965, brak
1966, brak
1967, brak
1968, brak
1969, brak
1970, nr 1-4
1971, nr 1-4
1972, nr 1, 3-4
1973, nr 1-4
1974, nr 1-4
1975, nr 1-4
1976, nr 1-4
1977, nr 1-4
1978, nr 1-4
1979, nr 1-4
1980, nr 1-4
1981, nr 1-4
1982, nr 1-6
1983, nr 1-6
1984, nr 1-6
1985, nr 1-6
1986, nr 1-6
1987, nr 1-6
1988, nr 1-6
1989, nr 1-6
1990, nr 1-5
1991, nr 1-5
1992, nr 1-5
1993, nr 1-5
1994, nr 1-5
1995, nr 1-5
1996, nr 1-5
1997, nr 1-5
1998, nr 1-5
1990, nr 1-3
2000, brak
2001, brak
2002, brak
2003, brak
2004, brak
2005, brak
2006, nr 1-5
2007, nr 1-5
2008, nr 1-5
2009, nr 1-5
2010, nr 1-5
2011, nr 1-5
2012, nr 1-5
2013, nr 1-5
2014, nr 1-5
2015, nr 1-5
2016, nr 1-5
2017, nr 1-5
2018, nr 1,3,5
2019, nr 1-5
2020, nr 1-5
2021, nr 1-5
2022, nr 1-5
2023, nr 1-4
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Kielce - Czytelnia: 2023 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół ; Podstawa programowa wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego ; Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych ; Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym w szkołach podstawowych i gimnazjach ; Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, których ukończenie umożliwia uzyskanie świadectwa dojrzałości po zdaniu egzaminu maturalnego ; Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla Zasadniczych Szkół Zawodowych ; Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkół policealnych ; Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkół specjalnych przysposabiających do pracy dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt.37 (41976) (1 egz.)
Pińczów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26891 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 37.013.82
Bibliogr. s. 217-222.
Zawiera m.in.: Wprowadzenie 1. Pedagogika specjalna w procesie zmiany - od Historii szaleństwa Michela Foucaulta do Końca człowieka Francisa Fukuyamy ; Pytanie o potencjał transformacyjny pedagogiki specjalnej ; Zmiany w europejskiej i polskiej pedagogice specjalnej ; Od niechcianych szaleńców po eugenikę luksusu i postępu - ważne pytania na bliższą i dalszą przyszłość.
Zawiera m.in.: Wprowadzenie 2. Ku paradygmatyczności dyscyplin naukowych ; Wokół teorii Thomasa S. Kuhna - kłopot z paradygmatami w naukach społecznych ; Konsensus paradygmatyczny ; Paradygmaty w pedagogice ; Uspołecznienie paradygmatu ; Ryzyko fundamentalizmu paradygnmatycznego ; Po co pedagogice wielość paradygmatów?
Zawiera m.in.: Tło przeobrażeń paradygmatycznych związanych z niepełnosprawnością ; Rehabilitacja człowieka niepełnosprawnego ; Rewalidacja - rehabilitacja ; Ewolucja filozofii rewalidacyjnej ; Polskie zmiany "od góry" i "od dołu" ; Opieka w dorosłości jako "odkrycie rewalidacyjne" XXI wieku ; Pomiędzy teorią a praktyką rewalidacyjną ; Rehabilitacja kontra nauka ; Od instrumentalizmu rewalidacyjnego ku rehabilitacji funkcjonalnej.
Zawiera m.in.: Szkołą w dynamicznej fazie przejścia - zaniechania i absurdy ; W cieniu transformacji ustrojoweej ; Problemy zmian w środowisku nauczycielskim ; Nauczyciel - ofiara patologii akademickiej? ; O oświacie z urzędu ; Niefortunność reform ; Dydaktyka "na usługach" ; Profesjonalizacja niekompetencji.
Zawiera m.in.: Dziecko niepełnosprawne w integracji szkolnej ; Aktualizacja pojęcia integracjii szkolnej ; Postawy zmiany koncepcji edukacyjnej dzieci niepełnosprawnych ; Rekonstrukcja koncepcji ochronnych ; Zarys reformy szkolnictwa specjalnego w Polsce ; Powrót do nierozwiązanych dylematów ; Instrumentalizm dydaktyczny w pedagogice specjalnej ; Infantylizacja jako silne uzgodnienie paradygmatyczne ; Niepełnosprawność i specjaliści ; Koniec dyskryminacji podpartej naukową argumentacją? Paradygmatyczne konsekwencje uzgodnień.
Zawiera m.in.: Wychowanie - pedagogika specjalna w odwrocie? ; Czy mamy kryzys wychowania? Media - niebezpieczny sprzymierzeniec w wychowaniu ; Specyfika wychowania po wielkiej zmianie ; Szkoła a kryzys wychowania ; Wychowanie a nauczanie ; Wychowanie w pedagogice specjalnej - specefika i pochodne kryzysu ; Dziecko niepełnosprawne w procesie wychowania - błędy zaniechania.
Zawiera m.in.: Pedagogika specjalna i ryzyko paradygmatycznych uzgodnień ; Terminologiczna reprezentacja paradygmatów pedagogiki specjalnej ; Pojęcia a paradygmaty ; Obieg pojęć naznaczających ; Dziecko specjalnej troski ; Upośledzenie umysłowe ; Umysł kontra intelekt.
Zawiera m.in.: Zdiagnozowna odmienność jako podłoże konstrukcyjne paradygmatu ; Diagnoza jako reprezentacja paradygmatu ; Diagnostyczne dylematy ; Diagnoza niepełnosprawności w pedagogice specjalnej.
Zawiera m.in.: Paradygmaty a uzgodnienia społęczne na temat niepełnosprawności ; Paradygmaty a obiektywizacja wiedzy potocznej ; Stereotypy niepełnosprawności ; Inny w środowisku - hipoteza "złotego podziału" ; Tło i figura - społeczna lokalizacja niepełnosprawności ; Przeciwdziałanie stygmatyzacji.
Zawiera m.in.: Ryzyko konstruowania wiedzy o osobach niepełnosprawnych w pedagogice specjalnej ; Upośledzona dorosłość - wątki zaniedbane ; Instytucjonalne ujednolicenie dorosłości ; Infantylizacja jako silne uzgodnienie paradygmatyczne ; Niepełnosprawność i specjaliści ; Koniec dyskryminacji podpartej naukową argumentacją? Paradygmatyczne konsekwencje uzgodnień.
Zawiera m.in.: Paradygmaty pedagogiki specjalnej ; Paradygmatyczne poszukiwania w pedagogice specjalnej ; Od praktyki do nauki ; W poszukiwaniu pierwszego paradygmatu ; Trudności identyfikacji paradygmatycznej ; Uwagi do koncepcji paradygmatów Ireny Obuchowskiej.
Zawiera m.in.: Paradygmatyczne dezaktualizacje - biologizm i rehabilitacja : Dlaczego dezaktualizacja? Medyczny rodowód pedagogiki specjalnej ; Biologizm a społęczne postrzeganie niepełnosprawności ; Ukryta doktryna PRL Nowoczesny powrót do medykalizacji ; Dlaczego paradygmat biologiczny był szkodliwy ; Od biologizmu ku paradygmatowi rehabilitacyjnemu ; Następstwa dominacji filozofii rewalidacyjnej.
Zawiera m.in.: Paradygmatyczny kłopot z integracją ; Od postulatu do paradygmatu integracyjnego ; Specyfika zmiany paradygmatycznej a integracja ; Konsekwencje przyjętego paradygmatu - modele integracji ; Słuszna koncepcja - niesłuszne interpretacje? Integracja jako źródło dominacji i selekcji społecznej ; Jeśli nie paradygmat, to co z tą integracją?
Zawiera m.in.: Paradygmatyczne aktualizacje w pedagogice specjalnej ; Paradygmat humanistyczny i jego pochodne ; Istota paradygmatu humanistycznego ; Źródła oporu wobec paradygmatu humanistycznego w pedagogice specjalnej ; Przesłanki zmiany humanistycznej w pedagogice specjalnej ; Paradygmat humanistyczny w pedagogice specjalnej i jego konsekwencje.
Zawiera m.in.: Paradygman społeczny niepełnosprawności ; Istota społecznego paradygmatu niepełnosprawności ; Humanistyczny rodowód modelu niepełnosprawności ; Pomiędzy paradygmatem a modelem ; Następstwa społęcznegoparadygmatu niepełnosprawności.
Zawiera m.in.: Paradygmat normalizacji środowiska ; Wątpliwości pojęciowe normy i normalności ; Niepełnosprawność - ryzyko zakwalifikowania do grupy "nienormalnych" ; Norma w działaniach pedagogiki specjalnej ; Trudne poczatki procesu normalizacyjnego w Polsce ; Istota paradygmatu normalizacyjnego i jego konsekwencje.
Zawiera m.in.: Paradygmat emancypacyjny (podmiotowości i autonomii) ; Od przedmiotowości do podmiotowosci osoby niepełnosprawnej ; Autonomia i jej ponowne odkrycie ; Od autonomii i podmiotowości do specjalnej pedagogiki emancypacyjnej ; Ku paradygmatowi emancypacyjnemu.
Zawiera m.in.: Pedagogika specjalna w zmianie paradygmatycznej ; Zmiana zmianie nierówna ; Pomiędzy tradycjonalizmem a humanizmem ; Co zmieniają paradygmaty w pedagogice specjalnej?
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 37.013.82:37.014.12:316.34](438)"1989/..."
Bibliogr. s. 309-322, netogr. s. 323-326.
Zawiera: Szkoła i kształcenie ogólne jako wyzwanie współczesności ; Bieda i ubóstwo - wstydliwe oblicze rozwoju cywilizacji ; Wybrane koncepcje marginalności i wykluczenia społecznego ; Edukacyjne konsekwencje biedy i ubóstwa.
Zawiera: Edukacjyjne konsekwencje diagnozy, selekcji i izolacji ; Bieda dzieci i ich środowisk rodzinnych - sytuacja w Polsce ; O nierównościach edukacyjnych - zaspokajanie specjalnych potrzeb ; Niepełnosprawność groźbą edukacyjnego niepowodzenia i wykluczenia ; Edukacja w Polsce - szansa czy zagrożenie? Jak "zreformować reformę"
Zawiera: Trudności w uczeniu się jako potencjalna przyczyna wykluczenia i marginalizacji ; Teoretyczne koncepcje trudności w uczeniu się ; Koncepcja trudności w uczeniu się jako zaburzenie indywidualnego rozwoju człowieka ; Konteksty trudności w uczeniu się jako efekt marginalizacji i wykluczenia ; Teoria socjolingwistyczna Basila Bernsteina ; Teoria reprodukcji kulturowej Pierre'a Bourdieu : Trudności w uczeniu się a koncepcja wyuczonej bezradności : Trudności w uczeniu się w kontekście teorii naznaczania społecznego.
Zawiera: Edukacja na wsi. Mity a rzeczywistość ; Możliwe przyczyny i obszary wykluczenia społecznego na terenach wiejskich (Mit 1. Edukacja przedszkolna na wsi - wciąż zaniedbany i niedoceniany etap w edukacji. Mit 2. Mniejsze szanse kształcenia w toku realizacji obowiązku szkolnego. Mit 3. Ograniczony dostęp do kształcenia na poziomie wyższym. Mit 4. Uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych na terenach wiejskich - nierozwiązany problem alternatywnej edukacji.
Zawiera: Ocena jakości kształcenia i efektywności pracy szkół - raporty polskie z badań OECD w latach 2000-2006. Tło dla analizy zaniedbań w obszarze edukacji.
Zawiera: Uwarunkowania i efekty kształcenia podstawowego na terenach wiejskich - analiza wyników egzaminów zewnętrznych przeprowadzonych w latach 2002-2008 (kwalifikacje nauczycieli, dostęp do współczesnych technologii informacyjnych a specyfika kształcenia na terenach wiejskich, zajęcia pozalekcyjne w kształceniu podstawowym na terenach wiejskich).
Zawiera: Uwarunkowania i efekty kształcenia gimnazjalnego na terenach wiejskich - z wyników badań CKE w latach 2002-2008
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: GENEZA, POWSTANIE I ROZWÓJ OPIEKI NAD NIELETNIMI PRZESTĘPCAMI I MORALNIE ZANIEDBANYMI DO KOŃCA XVIII WUIEKU: Kształtowanie się zasad odpowiedzialności i postępowania z nieletnimi (Odpowiedzialność karna nieletnich w prawie rzymskim, Prawo w okresie średniowiecza i odrodzenia, Ewolucja poglądów prawnych w XVIII wieku, Rozwój polskich koncepcji odpowiedzialności karnej nieletnich do końca XVIII wieku).
Zawiera: POGLĄDY NA WYCHOWANIE DZIECI I MŁODZIEŻY ZANIEDBANEJ: Poglądy pedagogiczne Kwintyliana, Erazm z Rotterdamu i jego krytyka kar fizycznych w wychowaniu, Jan Ludwik Vives i jego poglądy pedagogiczne, Jan Amos Komeński, Poglądy na wychowanie dzieci i młodzieży w Polsce, Christian Gotthilf Salzmann i jego system pedagogiczny.
Zawiera: Początki i rozwój zorganizowanej opieki nad nieletnimi: Anglia, Holandia, Niemcy, Hamburski system pomocy i opieki, Francja, Włochy, Szwacaria, Stowarzyszenia filantropijne i charytatywne w XVIII wieku.
Zawiera: Zakłady wychowawczo-poprawcze w dawnej Polsce: Zakład księdza Piotra Gabriela Baudouina, Dom poprawy Domus Correctionis, Instytut Moralnej Poprawy Dzieci.
Zawiera: Rozwój form opieki nad nieletnimi od początku XIX wieku do końca I wojny światowej: Wpływ rozwoju nauk psychologiczno-pedagogicznych i społecznych na ukształtowanie się poglądów opiekuńczo-wychowawczych w XIX wieku, Opieka nad nieletnimi w państwach zaborczych i na ziemiach polskich do końca I wojny światowej: Rosja, Zabór rosyjski (Fryderyk Florian Skarbek, Stanisław Jachowicz, Instytut Moralnej Poprawy Dzieci w Mokotowie, Osada Rolniczo-Rzemieślnicza w Studzieńcu, Zakład dla dziewcząt w Puszczy Mariańskiej, Szkoła Pracy w Strudze), Niemcy, Zabór pruski, Austro-Węgry, Zabór austriacki.
Zawiera: Rozwój opieki nad nieletnimi w Europie: Anglia, Belgia, na ziemiach czeskich, słowackich, Morawach i Śląsku, Francja, Holandia, Szwajcaria, Włochy.
Zawiera: Resocjalizacja nieletnich w XX wieku: Powstanie sądów dla nieletnich (sądy dla nieletnich, instytucja kuratora sądowego dla nieletnich, sądy dla nieletnich w Polsce, kuratela sądowa dla nieletnich w Polsce).
Zawiera: Resocjalizacja nieletnich w Europie Zachodniej: Anglia (Areszty tymczasowe, Szkoły poprawcze podległe, System borstalski, Opieka nad młodzieżą zwolnioną z zakładów, Kluby, "Szkoła na Czerwonym Wzgórzu"), Belgia, Francja (Instytucja wolności dozorowanej, Postępowanie z nieletnimi, Organizacja placówek resocjalizacyjnych dla nieletnich, Zakłady dla nieletnich znane we Francji, Ośrodek w Andlau, Ognisko w Caen), Niemcy (Postępowanie z nieletnimi, Sądy dla nieletnich, Postępowanie z nieletnimi w RFN i byłej NRD, Niemieckie więzienia dla nieletnich w Wittlich, Tendencje w resocjalizacji nieletnich), Finlandia, Norwegia, Szwecja.
Zawiera: Resocjalizacja nieletnich w Europie Środkowo-Wschodniej: Sądy dla nieletnich w Rosji, Związek Radziecki, Czechosłowacja, Bułgaria, Rumunia, Węgry, Próba oceny postępowania z nieletnimi w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Zawiera: Stany Zjednoczone Ameryki Północnej i Kanada: Sądownictwo dla nieletnich, Zakłady da nieletnich (The Syl Apps Campus, The Oak Unit, The Closed Adolescent Treatment Center), Sądy dla nieletnich w Kanadzie, Komitety do spraw ochrony dzieci i młodzieży, Instytucje wychowawcze dla nieletnich.
Zawiera: Resocjalizacja nieletnich w Polsce w okresie międzywojennym: Postępowanie z nieletnimi, którzy popełnili przestępstwo, Sądy dla nieletnich w świetle ustawodawstwa polskiego, Instytucje pomocnicze przy sądach dla nieletnich, Zakłady dla nieletnich w latach 1918-1939, Zakłady dla młodzieży moralnie zaniedbanej, Zakłady wychowawcze prowadzone przez zakony i związki wyznaniowe, Warszawskie Towarzystwo Patronatu nad Nieletnimi, Niektóre systemy wychowania młodzieży niedostosowanej społecznie, Działalność społeczno-pedagogiczna Kazimierza Lisieckiego, Kształcenie kadry pedagogicznej do pracy z młodzieżą społecznie niedostosowaną, Stan i sytuacja zakładów dla nieletnich przed wybuchem II wojny światowej.
Zawiera: Instytucje wychowania resocjalizującego dla nieletnich po II wojnie światowej. Próby humanizacji postępowania z nieletnimi w Polsce: Pierwsze próby wznowienia opieki nad nieletnimi, Zasady odpowiedzialności karnej i postępowania z nieletnimi, Kształtowanie się systemu integrującego działalność instytucji resocjalizacyjnych (Sądy dla nieletnich, Schroniska dla nieletnich, Pogotowia opiekuńcze, Policyjne izby dziecka, Rodzinne ośrodki diagnostyczno-konsultacyjne, Zakłady poprawcze, Państwowe Młodzieżowe Ośrodki Wychowawcze, Kuratorski ośrodek pracy z młodzieżą, Tendencje humanistyczne w rozwoju systemu resocjalizacji nieletnich.
Zawiera: Rozwój pedagogiki resocjalizacyjnej w Polsce: Pierwsze próby poświęcone problematyce resocjalizacji nieletnich (Prawo nieletnich, Pedagogika społeczna, Psychologia i psychiatria, Pedagogika specjalna), Rozwój pedagogiki resocjalizacyjnej (Maria Grzegorzewska, Otton Lipkowski, Jan Konopnicki, Stanisław Jedlewski, Czesław Czapów), Koncepcje pedagogiczne Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji, tzw. "Szkoły Warszawskiej", Pierwszy akademicki podręcznik pedagogiki resocjalizacyjnej, Dorobek pedagogiki resocjalizacyjnej (Aksjologia resocjalizacji, Rozwój teorii oddziaływań resocjalizacyjnych, Rozwój metodyki wychowania resocjalizującego).
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej